9 Kasım 2013 Cumartesi

Evde Para Nasıl Kazanılır






Siz hiç evde oturarak para kazanan birini gördünüz mü? Sorunuzun cevabı evet. Anket dolduralarak para kazanılır mı? Eğer evinizde internetiniz varsa günde 1 ya da 2 saatinizi bu işe vererek ayda 1000- 1500$ para kazanabiliranket doldurarak bu işi ek iş olarak yapabilirsiniz.
Anket doldurarak para kazanma günümüzde interneti olan herkes için kolay para kazanılan bir ek iş olarak görülmekte ve moda haline gelmiştir. 

Bu iş için ne gerekli nasıl bir vasıf aranmaktadır?(neden bu iş bu kadar tutuldu)

  • Öncelikle özel bir yetenek gerekmemektedir.
  • herhangi bir gideriniz bulunmamaktadır.
  • İnterneti çok iyi bilmenize gerek yok özellikle web sitesi kurmanıza.
  • Herhangi bir ürün satmayacaksınız.
  • İşin en güzel yanı evinizde çalısacaksınız ve siz işinizin patronusunuz. İş yerinizde boş zamanlarınızda da çalışabilirsiniz.



Araştırma şirketleri herkesimden insanların ürünler ya da hizmetler hakkında fikrini öğrenmek, onlardan geribildirim alabilmek için çok fazla para ödemektedirler. Şirketler gelecekteki Pazar stratejilerini belirlemek için bu geribildirimlerden yararlanmaktadır.(ihtiyaç duymaktadır) özellikle binlerce insanın herhangi bir hizmet ya da herhangi bir konu hakkında düşüncelerini öğrenmek, pazarlama dünyasında paha biçilmez bir bilgi olduğundan dolayı firmaların para ödemelerinin en büyük nedeni budur. Firmalar, sizin anket çalışmalarınız ile görüşlerinizi alarak ürünlerini ve Pazar stratejilerini geliştirebilirler. 


Sokakta sizle anket yapmak isteyen anketörlerle karşılaşmışsınızdır. Peki hiç düşündünüz mü? Bir günde kaç kişiyi ikna etmeye çalışıyorlar çoğu insan işim var yapamam deyip yüz çeviriyor ilgilenmiyor bile. Ama anketörler buna rağmen hala çalışmaktadır. Demekki bu işten yeterli para aldıklarından dolayı vazgeçmemektedirler. Büyük markalar halkın fikirlerini alabilmek için bu şekilde büyük paralar harcamakta yinede istedikleri gibi büyük kitlelere ulaşamamaktaydılar. Sonuçta bir anketör ne kadar anket doldurabilir ki? Artık internet yoluyla tek tıklama ile milyonların ne düşündüğünü biliyorlar. Böyle bir araştırmanın tabiki bir maliyeti vardır bu maliyeti markalar anket sitelerine, anket siteleri de paranın büyük kısmını anket dolduran üyelerine öderler.



KULLANICI GÖRÜŞLERİ


Istanbul’daki Kullanıcıların Görüşleri   
“Arkadasimin tavsiyesi ile sitenize girdigimde açikçasi bu ise için hiç güvenim yoktu ta ki sizin sitenizi görene kadar. Aklimdaki tüm soru isaretlerini sildiniz daha ne olsun ki, tesekkürler Anket Doldur Para Kazan”
Cemal Cem

“Iyi günler diliyorum. Internetten anket doldurarak para kazanmak diye bir sey duymustum. Sitenize bakinca bu sistemi çözdüm ve Anket Doldur Para Kazan’e kaydolmaya karar verdim. Suanda aylik gelirimin belirli bir kismini bu para olusturup bütçeme çok katki sagliyor. Tesekkürler Anket Doldur Para Kazan”
Orhan Arslan

“Is bulmakta sikinti çektigim su günlerde bütçeme ilaç gibi gelen Anket Doldur Para Kazan ekibine tesekkürlerimi sunuyorum”
Aysel Türk


Ankara’daki Kullacıların Görüşleri   
“Ilk baktiginda akla mantiga uymayan internetten para kazanmak mi o da ne gibi tepkiyle karsilastiginiz bu siteden harçligimi kazaniyorum be abi iyi mi? Tek kelimeyle harikasiniz kolay gelsin”
Ali Koşar

“Ev hanimi olarak hiçbir katki saglayamadigim evimin bütçesine sizin sayenizde artik katkida bulunabiliyorum. Yeni çamasir makinemde yolda yahu daha ne olsun, tesekkür ettim hadi kolay gelsin”
Elif Dikişçi




 İzmir’deki Kullanıcıların Görüşleri  
“Iyi çalismalar diliyorum. Internette reklaminiza rastladim ve sitesinizi ziyaret ettim. Öncelikle belirteyimki çok basarili ve insanin aklinda soru isareti kalmayacak bir site hazirlamissiniz, tebrik ederim. Su anda bu sistemden düzenli olarak para kazaniyorum. Tesekkürler Anket Doldur Para Kazan ve degerli ekibi”
Kazim Bozkurt




Denizli’den Kullanıcı Görüşleri   
“Site tek kelimeyle harika, parami kazaniyorum, harciyorum daha ne olsun, tesekkürler”
Leman Karagöz

“Yaklasik 3 ay önce is yerinden çikarildim. Ailem ve ben zor durumdaydik. Hiçbir sirketten olumlu sonuç alamiyordum kisacasi gelir getirecek bir tek is bile yapamiyordum. Forum sitelerinde gördügüm bu yöntemi biraz arastirinca sizin sitenizi gördüm. Gayet profesyonel hazirlanmis basarili bir site. Siteye kaydoldum ve 2 aydir para kazaniyorum. Tesekkür eder, çalismalariniz devamini dilerim..”
Yavuz Baysal


Tüm İllerden Kullanıcı Görüşleri   
“Evde çocuklarimla ilgilenmekten ve ev islerini yapmaktan dolayi aile bütceme katkida bulunamadigim için hayiflaniyordum. Internette evden para kazanmakla ilgili birkaç arastirma yaparken sitenizi buldum. Bize sagladiginiz Anket Doldur Para Kazan sisteminden para kazaniyorum. Tesekkürler..”
Seyma Küçük

“Internetin faydalarindan birisine daha sahit oldum. Internette anket doldurarak para kazanmak, bu sistem ile insan evde kendi rahatliginda çalisabiliyor. Bunu ögrenmemizi saglayan ise Anket Doldur Para Kazan. Bu sayede kazandigim paralar ile ailemle birlikte etkinlikler yapiyoruz. Bunlara para ayirmak için aldigim maasi kullanmak zorunda degilim artik. Tesekkürler, iyi günler”
Hüseyin Tınas

“Sadece evde oturararak ve anket doldurarak para kazanma yollarini ögrenmemi saglayan bu siteye tesekkür ediyorum”
Melek Tarhan

“ Bu site sayesinde yeni firsatlar önüme açildi. Yaklasik 6 aydir issizdim ve bir çare ariyordum. Anket Doldur Para Kazan sitesi sayesinde bir gelire sahip oldum Tesekkürler”
Ayhan Tarhan

“32 yasindayim ve çok çesitli islerde çalistim. Ama simdiye kadar bir günde hiç 100$ kazanamamistim..güvenimi bosa çikarmadiniz…”
Osman Zengin

“Bu siteyi buldugum için çok mutluyum, bu sistem sayesinde para kazanmak gerçekten çok kolay. Sizlere çok tesekkür ediyorum”
Selen Lerzanci
“Hiç beklemedigim bir anda isten atildim, bu siteyle karsilasinca gerçekten hayatim degisti. Sagolun ekip olarak”
Fatih Uzun


Anket Doldur Para Kazan Eğitim Seti 145tldir. Ancak kitabımıza kısa süreliğine 47tl ödeyerek ulaşabilirsiniz.




10 yorum:

  1. Adsız23:07

    Ben evde oturarak para kazanılacağına inanmıyordum taki anket doldur para kazan eğitim kiti ile tanışana kadar.Tabiki eğitim kitini aldıktansonra zaman ayırmak gerek. Ben günde 1 saatimi eğitim kitine ayırarrak ayda faturalarımı karşılayacak kadar para kazandım. Artık 1 saattten az zamanla da para kazanıyorum. Önemli olan istikrarlı ve azimli çalışmak.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba iyi çalışmalar bende uzun zamandır işsizdim internette iş ararken bu siteyle karşılaştım maddi olarak bana okadar yardımcı olduki ne kadar teşekkür etsem az çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. adsız17:05

    ben ev hanımıyım bir arkadaşıma eşime maddi konuda yardımcı olmak istediğimi söylediğimde bana bunun internetten mümkün olabileceğini söyledi ve bu siteyi tavsiye etti şimdi hem eşime maddi konuda yardımcı oluyorum hemde çocuklarımın harçlıklarını veriyorum üstelik kendime bile para ayırabiliyorum okadar mutluyumki teşekkür ederim anket doldur para kazan ve ekibi iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  4. ahmet17:12

    ilk başlarda güvensiz bi şekilde başlayıp bu nasıl olabilirki lerle devam ettiğiniz ve paranızı elinize aldığınızdada çok mutlu olduğunuz ve bu iş gerçekten güvenilir ve buna kesinlikle devam edeceğim dediğiniz bi yer varsa oda bu site teşekkürler hayatımı değiştirdiğiniz için

    YanıtlaSil
  5. gülten22:41

    Evde oturduğum için kendimi çok kötü ve içe kapanık hissediyordum bütün arkadaşlarım işle ilgili anılarını anlatırken ben anlatacak bişey bulamıyordum sonra bu siteyle karşılaştım ve gerçekten hayatım değişti artık bende iş detaylarımı anlatabiliyorum ve arkadaşlarımada tavsiye ettim onlarda ek iş olarak yapıyorlar ayrıca kazandığım paralarla leptop umu değiştirdim şimdi daha hızlı çalışıyor ve daha fazla para kazanıyorum teşekkürlerimi bir borç bilirim

    YanıtlaSil
  6. Sezer16:35

    Bende başladığımda güven sıkıntısı yaşadım çünkü dolandırılmak yerine para kazanmak istiyordum şimdi ise bu siteyi bütün arkadaşlarıma tavsiye edebiliyorum onlarda çok güzel paralar kazanıyorlar. neden sizde kazanmayasınızki ?

    YanıtlaSil
  7. yasemin16:42

    Şuan hem 1 buçuk yaşındaki oğlumla ilgileniyorum hemde evdeki rutin işlerimi yapıyorum kalan zamanlada anket doldurup para kazanıyorum yani işimin patronuyum evdeki işlerim bittikten sonra internetteki işe zaman ayırıyorum ve çok iyi para kazanıyorum bir ev hanımı daha ne isterki ?

    YanıtlaSil
  8. mery19:57

    Nasil basvuruluyor arkadaslar

    YanıtlaSil
  9. Adsız01:25

    ya bu eğitim setini almak zorundamıyız acil işe ihtiyacım var nolur cevap verin lütfenn

    YanıtlaSil
  10. İnterneti kullanarak hem para kazanabileceğiniz hemde kendi işinizin patronu olma imkanı detaylar http://www.ekisyap.com

    YanıtlaSil